2008年12月26日

今日曹sir (2008-12-22)

- 呢次美國採用量化鬆動銀根政策後,道指由11月21日7449.38回升,到底係熊市二期反彈,還是熊市結束?

- 如以移動平均線作為牛熊市分界(已經算係最冇爭議嘅方法),道指必須50天線(依家喺8702點)重返200天線(11062點)之上五個交易天才行。

-
現水平道指只完成最小反彈(接觸50天線),距離確認牛市仍十分遙遠。

-
至於恒生指數今年3月才出現50天線跌破250天線,偏偏就响呢個水平,恒生指數開始反彈並重返250天移動平均數之上。

-
上述行為叫做「吻別」,我老曹今年5月已強調「Sell in May and walk away」,至今50天線再冇重返250天線之上,已證明5月重返250天乃吻別而非牛市重臨。

-
睇見D半桶水專家亂用移動平均線組合,有時真係想笑出嚟,不過無謂教精佢。

- 歐羅之父蒙代爾上周六估計,歐盟將喺明年第三季或第四季復甦;最悲觀係日本。至於中國,應有兩年GDP低增長期,內地房地產最快2010年下半年才能復甦。

- 彭博報道,中國經濟仍在迅速下滑,相信中央好快會推出第二套經濟刺激方案。

- 殊仔宣布批出134億美元畀GM同佳士拿,令佢地多一百零二天壽命,並希望佢地重新商討勞工合約及進行裁員計劃,不然三個多月後便面對破產。

- 响熊市二期只能發掘偏低嘅二線股作炒賣,又係樂趣之一。今年10月至今唔少二線股已回升50%或以上,有D更達100%,例如新濠國際(200),此乃熊市中保持30%資金喺股市中活動嘅樂趣。

- 熊市二期只須分析未來三至六個月前景已經足夠,毋須分析十二個月或以上嘅問題;揀股對象就係未來三至六個月有一定抗跌力嘅股份(或跌幅過大嘅股份),呢D大部分係二線股。至於點樣分辨「山羊」同「綿羊」?便需要經驗同埋智慧。 (你又有冇咁既能力、時間?)

- 至於地產股,到今年11月香港地產股可睇好(因利率下降),內房股仍在分辨龍與鳳(良莠不齊)。

- 熊市二期仍能上升嘅股份,需要:一、良好資產負債表;二、良好現金流;三、抗跌力高;四、擁有別人不能模仿嘅科技;五、有一定派息。

- 2009年將係工業股復甦期(因衰極必盛)。(Foxconn?)

- 去年11月係人家貪心我擔心期,今年11月起就係人家擔心我貪心期。今天各位不應膽怯而不敢承擔風險。喺熊市二期投機,膽識同分析均重要。

- OPEC主席認為油價已見底。