2008年12月10日

今日曹sir (2008-12-10)

- 2月9日,周二。恒生指數跌291.65,收14753.22;成交569.2億元。12月期指跌323點,收14755點,微微高水,代表今天股市回落只係獲利回吐....(微微高水.....獲利回吐......後市重係睇好?)

- 再以黃金比例計算,最小升幅38.2%,即恒指可見14754點,至今已完成;

- 再睇好一D可上升50%,即見16010點。大市經調整後,能否再升上16000點?冇人可保證。

- 11月21日同RSI形成三浪背馳(我老曹喺當日發出唔好睇得太淡訊號),配合外圍市況,我老曹估計恒指呢次升市止於16010至17273點機會,大於見14754點便掉頭回落。(可以玩多2000點?)

- 相信今年11月起我地正進入小陽春期,到底可維持幾耐無法事前知道。佘當奴好坦白咁告訴香港人,2009年仍係十分困難一年,要到2010年才有機會復甦。

- 人民幣自2005年以來都係單邊升值,今年亦升值13%;就喺奧巴馬認為人民幣應再升值聲中,人民幣偏偏貶畀你睇(毛主席曰:別人反對的我必贊成),以顯示人民幣升貶權响中國,不容美國政府說三道四!

-
人民幣貶值有助出口復甦,因為中國正在開拓俄羅斯、東歐、非洲、南亞等市場,人民幣如追隨美元升值,對中國貨响呢D地區發展極之不利。當全世界貨幣兌美元都貶值時,冇理由要求人民幣升值,對嗎?

-
依家原材料價格及運費大跌令中國貨出口利潤迅速回升,中國出口工業前景突然明朗晒。(? 但需求一樣委縮...........)

- 如能將部分土地分畀農民(將農地轉為可自由買賣),還富於民,中國人消費可以一下子活起來。(賣土地去消費?農民拿了錢又可以點樣維持生計?)

- 中國政府如能還富於民刺激內需,令內地製造業由依賴出口改為服務本土,中國好多問題便可一下子解決矣。

- 1月份金價出現反彈(中國人有買金過農曆年習慣)機會好大。

- 至於油價,我老曹唔認同美林睇25美元一桶論。估計油價喺40美元左右重建基礎,但未來升幅則唔大。

-
第二次反彈係雖然經濟已開始轉壞,但股市超賣(偏離250天線)。

- 換言之,今時今日炒股票乃逆水行舟。在此重申我老曹立場:我老曹不能預測股市短期方向,但大趨勢應可睇得通。

- 依家250天線喺21767點,而且在回落中,即呢次反彈市絕唔可能高出21000點!(大家記往啦!)