2008年10月7日

今日曹 sir

- 擔心下跌浪A、B及C變成熊市正常浪,即1、2、3、4及5。9月18日可能唔係浪C而係浪3,浪4反彈後再創新低才完成浪5(上述走勢九十年代喺日經出現)。

- 7000億美元挽救計劃相對美國63萬億美元CDO市場只係杯水車薪,何況次按風暴已蔓延到歐洲及英國。

- 香港金管局家吓只擔保10萬港元已同全球趨勢脫節,為避免類似東亞銀行(023)事件重演,金管局所提供嘅擔保,應提升到100萬港元,以免香港存款流向德國、愛爾蘭、英國同美國,加重香港嘅信貸收縮壓力。

- 好在當年滙控(005)宣布挽救和記計劃,唔係和記破產,我老曹就一無所有。從此我老曹再唔信價值投資法,改信趨勢(Trends)。(Is it true? )

- 美國金融危機已過咗嗎?答案係仲有四千間中型銀行財政未健全。

- 記熟九大投資守則

一、唔好輸錢。一旦面對虧損便設法減少損失(我老曹將佢改良為止蝕唔止賺)。

二、股票市場設計係將金錢由經常性買賣者手中轉到有耐性投資者戶口中。平時遠離證券行,唔好經常炒出炒入

三、投資者需要的是氣質(Temperament)而唔係智慧。例如獨立思考、對自己有信心而唔係過分自信及控制個人情緒(我老曹改為有智慧不如追逐趨勢)

四、屋內永遠唔會只有一隻曱甴。正係福無雙至,禍不單行。去年8月次按危機後,至今金融機構接二連三出現問題,證明永遠屋內唔會只有一隻曱甴。

五 喺牛市中可長線持有,熊市中只宜拋空(我老曹改為牛市中不妨做好友,一旦熊市來臨便持盈保泰,因我老曹冇膽拋空)

六 只有基礎分析與技術分析一致先入市,投資集中優質股,入市時機用技術分析。

七 20/80定律。無論喺賭場或期指市場,贏家只佔20%,輸家佔80%。

八 學會管錢。好似賭錢咁,冇理由鋪鋪買,只有形勢最有利時先賭,同時限注(例如熊市中,只動用30%資金,牛市中才動用70%資金)Keep It Simple;唔好賭你輸唔起嘅錢,賭錢時要輕鬆而唔係搏殺;明白風險與回報關係。一如沙蟹,當形勢有利時去盡D,形勢不利時要識投降(唔好忘記止蝕沽盤)。

九 了解自己,嚴守紀律。大部分人賭錢往往輸死而唔會贏死。理由係贏錢時縮,輸錢時賭氣。成功賭徒及成功投資者便相反,就係贏錢時去盡D,一旦輸錢便縮。